Zakelijk Bankgemak is ons webportal voor zakelijke klanten waarmee u op ieder moment van de dag inzage heeft in de dienstverlening die wij voor u uitvoeren. Voor al onze opdrachtgevers is het gebruik van Zakelijk Bankgemak kosteloos.
Heeft u al een inlog? Ga dan hier naar Zakelijk Bankgemak.
Heeft u nog geen inlog? Hieronder leest u meer informatie en via dit formulier vraagt u het aan.
U bepaalt zelf wie toegang krijgt tot Zakelijk Bankgemak. In de toegang tot Zakelijk Bankgemak onderscheiden we vier mogelijkheden:
Met beperkte toegang is het mogelijk om:
- bepaalde klantgegevens te raadplegen:
Afhankelijk van de diensten die wij voor u uitvoeren ziet u voor welke inwoners uit uw gemeente wij inkomensbeheer en/of schuldhulpverlening verzorgen. Bij inkomensbeheer ziet u bijvoorbeeld het betaalplan. Bij schuldhulpverlening ziet u het Plan van Aanpak en in welke fase het traject zich bevindt. Tevens ziet u de data van met de klant geplande afspraken. - klantgegevens te uploaden:
Het versturen van nieuwe aanvragen inkomensbeheer en schuldhulpverlening gaat via een beveiligde omgeving. Het digitaal ontvangen van bovengenoemde stukken zorgt voor een snellere verwerking en een kortere doorlooptijd voor de inwoner van uw gemeente. - klantgroepen te selecteren:
Selecties kunt u naar Excel transporten om analyses of rapportages te maken.
Met uitgebreide toegang is het mogelijk om, naast bovenstaande:
- Diverse managementrapportages te raadplegen, dit geeft u inzicht o.a. productaantallen, status van producten en slagingspercentages.
Met financiële toegang is het mogelijk om:
- factuurbijlagen te raadplegen.
(U ziet de functionaliteiten zoals beschreven onder beperkte- en uitgebreide toegang niet.)
Met volledige toegang krijgt u toegang tot alle mogelijkheden van Zakelijk Bankgemak. U ziet alle functionaliteiten zoals beschreven onder beperkte-, uitgebreide- en financiële toegang.